blank
  slo eng ger
blank
blank blank blank
blank
header_logo IAS
blank
ias@lcm.si ias@lcm.si
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
header_line_left header_line_left
Peggy Krainz - Wing Walkers

» WING WALKERS – Peggy Krainz «

V SKLOPU MEDNARODNEGA LETALSKEGA MITINGA

IAS Maribor '08

Zgodovina:
Hoja po krilu je bila poznana že v zgodnjih tridesetih letih tega stoletja, zametke pa smo lahko videvali tudi v starih filmih. Takrat so mladi fantje in dekleta hodili po krilih različnih dvokrilcev, da bi si zaslužili denar za preživetje. Izvajali so zelo nevarne manevre, brez vsakršne zaščite, kjer pa so se pogosto dogajale nezgode.

Posledica tega je bila prepoved izvajanja hoje po krilih.

Hoja po krilih je spet oživela pred nekaj leti, ko so se po svetu začeli pojavljati posamezne ekipe.

Ko sanje dobijo krila!

Od leta 1999 ste lahko Peggy videli hoditi po krilu na več kot 500 predstavitvah na letalskih mitingih po celi Evropi. Zares atraktivno početje...

Na začetku leta 2005 si je Peggy kupila svoj Boeing Stearman PT-17 in ustanovila prvi ˝Wing-Walking˝ tim v Nemčiji.

Letalo:
Boeing Stearman, odprto dvosedežno dvokrilno letalo z 9 cilinderskim radialnim Pratt&Withney motorjem, s 450 konjskimi močmi (originalna verzija je imela 220 konjskih moči), iz leta 1942. Na tem akrobatskem letalu so se šolali vsi ameriški piloti. Peggy-jin Boeing Stearman je modificiran za hojo po krilih in ima sistem za spuščanje dima.

Ekipa
37 letna Peggy Krainz iz pilotske kabine pleže od leta 1999, pilotsko licencno pa je pridobila že leta 1997. Kot kaskaderka sodeluje tudi v filmski industriji. Nastopala je v TV seriji HeliCops ˝Himmelstürmer˝ na televiziji SAT 1.

Svoje sanje je uresničila s pridobitvijo letala Boeing Stearman PT-17 ter z ustanovitvijo svojega ‘‘Wing-Walking‘‘ tima.

Njen partner Friedrich Walentin (45) je profesionalni pilot.

Predstava
Letalo leti s hitrostjo med 130 in 240 km/h. Na poletanju in pristajanju Peggy sedi v sprednjem delu kabine. Po poletanju izstopi iz kabine in spleže na zgornje krilo ter med levi krili. S pilotom komunicirata s pomočjo kretenj z rokami, kar pomeni da sta 100% usklajena in si zaupata. Na letalo je pritrjena s tanko jekleno vrvjo. Na zgornjem krilu si pomaga z ˝Wing-Walking˝ stojalom, med levima kriloma pa si pomaga samo z lastno mišično močjo.
7
6
8
9
Copyright © 2008 O avtorjih
blank
blank blank blank